Odd Fellow Palæet i København er med sin mere end 250 årige historie kendt for den smukke indretning og flotte stand. Palæet rummer mere end 9.500 m² herunder koncert- og logesale, møde- og festlokaler og erhvervslokaler. Odd Fellow Palæet er hjemsted for de storkøbenhavnske Odd Fellow Loger, men kan også tilbyde ekspertisen for at skabe det optimale forretningsmøde, reception eller den smukkeste bryllupsfest.
For at opretholde vores høje krav til kvaliteten af vore aktiviteter, er rengøring en absolut vital del af vores dagligdag. Udover at vi forventer en høj kvalitet til rengøringen, så er kommunikationen og fleksibilitet en absolut nødvendighed grundet forskelligheden af de arrangementer der bliver afholdt hos os. Vi har samarbejdet med Servicekonsulenten ApS siden 2015, som gennem hele vores samarbejde har udvist en meget høj grad af kvalitet og stabilitet, således at vi gennem årene fået opbygget en tillidsfuld og professionel relation.
Vi sætter meget stor pris på Servicekonsulenten ApS og giver dem vores bedste anbefaling.
Odd Fellow Palæet
Handelsflådens Velfærdsråd har nu i en årrække benyttet sig af Servicekonsulenten til rengøring af vores lokaler. Vi har på alle måder været meget tilfredse både med den løbende rengøring men også når der har været behov for hovedrengøring m.m.
I december 2015 flyttede vi sammen med en anden organisation til markant større lokaler. Hele klargøringen op til indflytning og siden da har fungeret rigtig godt.Servicekonsulenten gør rent på vores 800 kvm3 gange om ugen og de har en fin forståelse for vores behov. Kan varmt anbefale Servicekonsulenten.
Handelsflådens Velfærdsråd, Søren Philip Sørensen, Direktør
Vi har haft et samarbejde med Servicekonsulenten siden 1999, og kan kun sige, det har været et fantastisk samarbejde gennem alle årene. Vi er yderst tilfredse med den professionelle service de udfører, og ikke mindst den gode kommunikation vi har, som er meget vigtig for os.
IDG Kurser
Vi startede samarbejdet med Servicekonsulenten i 2006 og har altid været yderst tilfredse med samarbejdet.
Det er professionelt udført arbejde og de er altid samarbejdsvillige omkring lidt ekstra i forbindelse med diverse opgaver.
Vi kan give vores varmeste anbefaling til Servicekonsulenten og forventer et fortsat godt samarbejde i årene frem.
A/S Julius Nielsen
Da vores faste rengøringsmedarbejder i mange år gik på pension for 1½ år siden, skulle vi bruge en ny samarbejdspartner. Rengøring af en tandklinik følger nogle meget strikse retningslinjer og det var derfor af meget stor betydning, at vi kunne få et samarbejde med et firma, som vi havde tillid til.
Vi havde tidligere brugt Servicekonsulenten som vikar og havde derfor et vist kendskab til dem. Vi besluttede derfor, at vi ville indgå aftale med dem om den fremtidige rengøring af vores klinikhus samt vask af kliniktøj.
Det har vi ikke fortrudt.
Medarbejderne fra Servicekonsulenten lever fint op til vore forventninger om en professionel rengøring. Af stor betydning for os er det også, at der er en rigtig god kommunikation med firmaet via en konsulent, som altid følger op på vore henvendelser og sørger for at alt foregår til vores tilfredshed.
Jeg kan kun medgive Servicekonsulenten mine bedste anbefalinger.
Kitte Nottelmann, Overtandlæge Brøndby Kommune
Vi har haft anvendt Servicekonsulenten gennem det seneste halvandet år, dels til rengøring, når det fastpersonale har haft ferie eller på kursus, dels fast til rengøring af værelser, hvor der bor børn, som er smittet med MRSA-stafylokokker, og derfor kræver en høj hygiejnestandart.
Servicekonsulenten har altid været behjælpelig med at opfylde vores behov for rengøring selv med kort varsel. Deres medarbejdere er altid imødekommende og yder et godt og kvalificeret arbejde.
Region Sjælland
Efter udarbejde af tilbud og tilhørende arbejdsplan, valgte vi at indgå kontrakt med Servicekonsulenten I/S, som vi nu har brugt til den daglige rengøring af vores lokaler samt andet forfaldende arbejde, som rengøring efter oversvømmelser i vores kældre sidste sommer og rengøring efter håndværkere.
Vi finder dem meget professionelle og smidige i den daglige planlægning med mange aktiviteter i vores meningshus, hvor de leverer produkter og rengøring af høj kvalitet. Indgående aftaler bliver overholdt til vores tilfredshed.
Vi har benyttet Servicekonsulenten gennem flere år, og kan give dem vores varmeste anbefaling og vi ser frem til et godt samarbejde i årene der kommer.
Finn Henriksen, Frederiksberg Kirke
”Vi hjælper privatpersoner og virksomheder inden for bl.a. skatteret, hvor vi løbende fører mere end 1.000 skattesager, hvorfor præsentable lokaler for os er af afgørende betydning.
Vi har igennem en årrække haft et godt og tilfredsstillende samarbejde med Servicekonsulenten vedrørende rengøring af vores kontor i København.
Vi oplever altid, at der er grundigt gjort rent, og at medarbejderne er servicemindet og holder de aftaler, vi laver med dem.”
TVC Advokatfirma
I forbindelse med flytning til nye lokaler, havde vi brug for en ny leverandør der kunne hjælpe os med rengøringen af vores to etager.
Vi havde en god kommunikation fra start og de var meget behjælpelig i vores opstartsfase, ydet god service og delt af deres erfaringer.
De er meget service minded, nemme at få fat på hvis der opstår et akut behov og fleksible hvis man har brug for ekstra hjælp.
I forbindelse med COVID19, har de været proaktive og hjulpet med div. tiltag for at de medarbejdere der har været på arbejdet har følt sig trygge.
Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Service konsulenterne.
Banking Circle, Millie Nielsen
Hos AP Pension går vi meget op i, at vores gæster og medarbejdere føler sig velkomne i vores bygninger. Vi vægter en grundig rengøringsstandard højt, hvilket særligt viste sig ekstra godt under Covid 19.
Vi har i en årrække benyttet os af rengøring fra Servicekonsulenten, et samarbejde som i høj grad har været præget af stor tilfredshed fra vores side. Vores interne medarbejderundersøgelser dokumenterer også dette.
Bæredygtighed er en vigtig del af vores virksomhedsstrategi både internt og eksternt, og vi er derfor glade for at Servicekonsulenten benytter Svanemærkede rengøringsprodukter, og anvender blandt andet også HEPA filterstøvsugere og gulvudstyr som bruger mindre energi og forbedrer arbejdsmiljøet da støv og støj bliver minimeret. Servicekonsulenten har opsat KPI ́er i vores samarbejde, hvor der måles på serviceeffektivitet, kundetilfredshed og medarbejdertilfredshed.
Vi afholder løbende statusmøder hvor vi drøfter vores fælles målsætninger. Vores samarbejde med Servicekonsulenten er let og ukompliceret, samt den personlige kundekontakt som Servicekonsulenten vægter højt, har vi været meget glade for.
Vi føler, at vi bliver værdsat som kunde, og at der bliver lyttet til vores behov. Og er der behov for ekstra rengøring, eller skal der nogle ændringer til, så bliver der udvist stor fleksibilitet fra Servicekonsulenten.
Vi kan varmt anbefale andre virksomheder at benytte Servicekonsulenten.
AP Pension, Helle Haugsted COO, AP Ejendomme